2015. október 10., szombat

Életjel

Idén annyira nem foglalkoztam a bloggal, hogy semennyire.
Ennek következtében nem volt semmi érdemi bővülés. Nem töltődött meg bejegyzésekkel, és szülinapos bejegyzés sem volt. Pedig 1 éves a blog! (Csak mire észbe kaptam, már elmúlt :D)

A születésnap kapcsán nem lesz visszatekintés, mert nincs mire :D. (Epic fail.)

Viszont szeretnék egy kicsit írni arról hogy miért is nem írtam.
*dobpergés*
spoiler Mert nem volt kedvem :o spoiler vége
A bloggerkedés csak egy hobbinak indult, leginkábbis azért, mert szükségem van arra, hogy rendszerezzem az olvasási élményeimet. Ezt a funkciót eredetileg az irodalomfüzet utolsó pár lapja töltötte be az életemben, de mivel elég kezdetleges volt, hamar megfogant bennem a blog gondolata. Aztán lett is.
A Könyvmolyocskát - mint már említettem - hobbinak szánom. Nem akarom, hogy teher legyen a vele való foglalatoskodás, ezért amikor nincs kedvem, egyszerűen magára hagyom. Van, hogy hónapokig :D. Ezért nem is "reklámozom" sehol, mert miért csapjak köré nagy felhajtást, ha utána eltűnök? (Itt lehetne megemlíteni a közösség megtartó hatását. Mondjuk közösség meg csak akkor lenne, ha tudnának a blog létezéséről. Hagyjuk :D)

Ezen kívül van még valami.
Ha nem is írtam bejegyzéseket, apró változások megfigyelhetőek voltak. Mert rengeteget lehet szöszölni mindenféle beállításokkal, ami kifejezetten szórakoztató. Szeretem csiszolgatni, csinosítgatni a Könyvmolyocskát 

További kellemes szombat délutánt :)
Blair

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írd meg a véleményed! xx