2014. október 22., szerda

Megjelent a Késtél! :) (Bexi #1)

Hivatalos bejegyzés Leiner Laura oldaláról

Ezt is megértük :).

A Késtél Laura új könyve, a Bexi-sorozat első kötete.
Nem tudom ki hogy van vele, de én vártam is, meg nem is.
Az írónőt én (is) akkor ismertem meg, amikor a nagy többség: a Szent Johanna Gimivel. Szerettem, sokat nevettem rajta, bár a vége szerintem csöpögős lett, bármily szépen is fogalmazta meg, hogy ő nem ilyenre tervezte. Utólag visszaolvasgatva viszont már nem nyújtja ugyanazt az élményt, amit az első olvasásnál kaptam, és ez nem olyan jó :(.
A Bábelt nagyon szerettem, még a Szent Johannánál is jobban, és az egyszerűen annyira jó, hogy nagyon :). Itt nem akarok ömlengeni róla, majd a Bábeles posztban :D.
Ezek után az Akkor szakítsunk!-ot tűkön ülve vártam, kíváncsi voltam, hogy tud-e még ezeknél is jobbat írni. Hát ez alapján nem. Az ASz, amit néha nemes egyszerűséggel csak ass-nek hívok (minimális angoltudást igényel), egyáltalán nem üti meg azt a színvonalat, amit elvártam volna tőle. Eléggé csalódott voltam, amikor ez kiderült, szóval csak remélni tudom, hogy a Bexi nem ilyen lesz.

(Kicsit ilyen Leiner Laura-összegzőposzt lett belőle, szóval most visszatérnék a Késtélre :D)

Borító :3. Nincs túlbonyolítva, olyan egyszerű, de nagyszerű típus :).
Fülszöveg: Budai Rebeka, aki tizenhat évesen egy gimnáziumi együttesben játszott, egy átlagos napon zenés videót posztolt az egyik közösségi oldalra. A dal pillanatok alatt hihetetlenül népszerű lett, és Rebekát felkarolta Körte, a tetoválóművészből lett zenei menedzser. Azóta az ország Bexiként ismeri a tinisztárt.
bexit most egy zenei tehetségkutató műsor elődöntőjébe hívják, hogy duettet énekeljen Nagy Márkkal, az egyik versenyzővel. Menedzsere tanácsára a lány eleget tesz a felkérésnek, mert kell a reklám a hamarosan megjelenő második lemezének.
És ezzel kezdetét veszi egy nagyon zűrös hét...
A Késtél a Bexi-sorozat első kötete.

Ennyi lenne. Kíváncsi vagyok, hogy a nagy beharangozáshoz képest mit fog majd nyújtani a könyv :3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írd meg a véleményed! xx